MILESTONE® In Health & Nutrition | Πώς να μειώσετε την αρτηριακή σας πίεση και την υψηλή χοληστερόλη με φυσικό τρόπο!
OF DREAMS & KNOWLEDGE
June 29, 2017

Πώς να μειώσετε την αρτηριακή σας πίεση και την υψηλή χοληστερόλη με φυσικό τρόπο!

Όταν πηγαίνετε στον γιατρό και ανακαλύπτεται ότι έχετε υψηλή αρτηριακή πίεση ή υψηλή χοληστερόλη, η πρώτη τυπική σύσταση που σας δίνουν είναι συνταγογραφούμενο φάρμακο. Ωστόσο, υπάρχουν πολλοί φυσικοί τρόποι βελτίωσης της καρδιαγγειακής σας υγείας, που ωφελούν επίσης ολόκληρο το σώμα σας, χωρίς παρενέργειες!

Εδώ είναι μερικοί από τους πιο αποτελεσματικούς και απλούς τρόπους για τη μείωση της χοληστερόλης και τη βελτίωση του καρδιαγγειακού καθώς και της συνολικής υγείας σας:

Άσκηση

Η άσκηση είναι ένας από τους λίγους τρόπους όχι μόνο να μειώσετε την κακή σας χοληστερόλη (LDL), αλλά μπορεί επίσης να αυξήσει την καλή χοληστερόλη σας (HDL).

Αυξήστε τα λαχανικά

Η αύξηση των λαχανικών στη διατροφή σας θα αυξήσει σημαντικά την πρόσληψη ινών. Οι ίνες δεσμεύουν τη χοληστερόλη και επιτρέπουν να φεύγει από το σώμα σας μέσω των κινήσεων του εντέρου.

Υψηλό φαινολικό ελαιόλαδο MILESTONE®

Οι μελέτες έδειξαν ότι οι άνθρωποι που καταναλώνουν τακτικά υψηλό φαινολικό ελαιόλαδο, έχουν πολύ λιγότερες πιθανότητες να αναπτύξουν καρδιαγγειακές νόσους, όπως υπέρταση (υψηλή αρτηριακή πίεση), εγκεφαλικό επεισόδιο, και υπερλιπιδαιμία (υψηλά επίπεδα χοληστερόλης και τριγλυκεριδίων). Τα αποτελέσματα αυτά μπορούν να γίνουν εμφανή μέσα σε λίγες εβδομάδες. Επιπλέον η ημερήσια πρόσληψη ένος τέτοιου ελαιολάδου παρέχει προστασία από τον διαβήτη τύπου 2 βοηθώντας στην μείωση των επιπέδων της γλυκόζης στο αίμα.  Το υψηλό φαινολικό ελαιόλαδο MILESTONE® αποτελεί μία νέα κατηγορία ελαιολάδου με υψηλές υγειοπροστατευτικές ιδιότητες και Πιστοποιείται από το Τμήμα Φαρμακογνωσίας Αθηνών και Χημείας Φυσικών προϊόντων. Το υψηλό-φαινολικό ελαιόλαδο είναι το νέο Ελληνικό λειτουργικό τρόφιμο και φυσικό συμπλήρωμα διατροφής.

Στρες

Όταν μπορείτε να μειώσετε το επίπεδο του στρες, η αρτηριακή σας πίεση θα μειωθεί και η αίσθηση της ευτυχίας, της ηρεμίας και της ευεξίας θα αυξηθεί. Δοκιμάστε το χρησιμοποιώντας αυτή την απλή άσκηση οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας:

Κλείστε τα μάτια σας, πάρτε 3 βαθιές αναπνοές, και στη συνέχεια για 1 λεπτό βάλτε τα χέρια σας στην κοιλιά σας και απλά εστιάστε την προσοχή σας στην αναπνοή και στην κοιλιά σας.

Απλές ασκήσεις ανακούφισης του άγχους όταν ασκούνται τακτικά έχουν αποδειχθεί όχι μόνο ότι έχουν θετική επίδραση στην καρδιαγγειακή υγεία, αλλά μπορούν να μειώσουν το σάκχαρο του αίματος και να βελτιώσουν τη συνολική αίσθηση ευεξίας. Δοκίμασέ το!

Οι αλλαγές στον τρόπο ζωής

Οι αλλαγές στον τρόπο ζωής είναι πάντα η πρώτη επιλογή για τη βελτίωση της υγείας της καρδιάς, αλλά η προσθήκη ορισμένων συμπληρωμάτων μπορεί επίσης να βοηθήσει. Ωστόσο, παρακαλούμε να σημειώσετε ότι τα φάρμακα και τα συμπληρώματα δεν πρέπει ποτέ να αποτελούν το μοναδικό αντικείμενο θεραπείας. Η αλλαγή του τρόπου ζωής είναι το πιο αποτελεσματικό και ισχυρό φάρμακο.

Σας ενθαρρύνουμε να αναλάβετε δράση με υγιεινό και φυσικό τρόπο για να βελτιώσετε την καρδιαγγειακή σας υγεία. Η καρδιά σας θα σας ευχαριστήσει!

 

Leave a Comment